Måndagen före tisdagen

Hej!

Åh jag är lite stressad men också peppad :D!

Håller på och städar här inför min arvikaresa :)
Ska ju ändå se ganska snyggt ut innan jag åker!
Är mycket trevligare att komma hem till sen :D

Kom ifrån inlägget här lite men nu är jag tillbaka! :P

Halva rummet är nu städat. Dvs golvmoppat^^
Jag har såå mycket grejer så jag får ta halva rummet åt gången. Flyttar över alla grejer som inte är på sängen till andra sidan så jag kommer åt överallt och städar hela rummet.

När jag är klar med städningen, vilket borde va om max 1½ timme så ska jag iväg och hämta cd-spelaren, pirran och festivalbiljetterna :D
Sen hmm... jäklar, sen är det inte så mycket kvar! :D
Ska lämna av det här och sen iväg till clas ohlsson och köpa ett tält och batterier och till systemet och köpa lite färdkost tills imorgon på bussen :D och sen köpa en baguette och kanske nåt mer pålägg som jag ska ha på, och den till bussfärden. Man kommer ju bli aphungrig om man inte har med sig nåt. 6h40minuter på en buss, det är ett tag det.

Nu är det dags för andra halvan av rummet som skall städas! :)
Jag väntade på att golvet skulle torka innan jag började flytta över saker till den sidan, men nu är det dags!

Tjing sålänge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0