Fortsättning

Hejhej!

Kom precis till skolan. Senare än jag tänkt dock.
Hade satt på 4 stycken alarm på mobilen, men så hade jag somnat med lampan på på mobilen, så tyvärr dog den under natten så jag försov mig ;/ men men. Nu är jag här iallafall! :)

Vi har inte lektion idag, men jag sitter varje dag ändå.
Från så tidigt som möjligt till så sent som möjligt!

Igår kom vakterna 22:50, så fick inte sitta mer.
Men fick en del gjort iallafall. Ska öka takten här och nöta ännu mer. Det är så roligt när man får bra resultat :)

Lunchdags nu strax, blir ärtsoppa idag, just like yesterday.

Slänger upp lite mer senare vad jag gjort under dagen.
Får se om det blir nåt trevligt ikväll med, det är ju trots allt fredag :)

Och nu är det bara 7 dagar, dvs en vecka kvar tills jag flyttar! Fy farao vad härligt! :D
Längtar! <3

Puss och hej, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0