Dags för onsdag

Tjohej!

Så har man klivit upp ur sängen och satt sig framför datorn i vanlig ordning.
Har börjat både vakna och stiga upp ur sängen senare än vad jag har gjort i ungefär 3 veckor nu. Varför vet jag inte, för SÅ sent går jag inte och lägger mig. Borde ta mig upp tidigare på mornarna, men det är ju såå skönt att få vakna av sig själv och bara dra sig en stund i sängen innan den nya dagen börjar ta fart :)

Känner mig nästan peppad till att diska och städa ;P haha. Men det ska bli skönt att få det gjort! Hann ju inte med sådär supermycket igår utöver mötet och manusskrivandet.
Frukost blir det om en liten stund, men just nu ska jag bara glo lite på teve, ta en snus och förbereda inför städningen^^

Resten av dagen ska jag sitta och fixa med min blogg så den blir bättre :)
Samt påbörja arbetet med musikvideon. Sitta och leta lite filter i After Effects och köra igenom lite tutorials på animationer och motion graphics :) Det ska bli skoj! Ska försöka hinna göra ett intro till min nya Showreel också :) Lägger upp resultaten här sedan så ni kan få se vad jag gör för någonting! :)

Dagens gissningstävling:
Vad är det för djur på kortet? :D



Kommentarer
Postat av: Erika

EN KOTTE!

2009-04-22 @ 14:08:23
Postat av: Anonym

det ser ut som du! ;D

2009-04-22 @ 16:41:41
Postat av: Jacqueline

Hahaha.

Right! :D

2009-04-22 @ 16:59:00
URL: http://klonkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0