Festfredag

Hejsihopp!

Så härligt att va bakis (not) ^^ Mår illa, men jag hoppas att iprenen kan motverka det :P

Igår var det kul och skumt, haha. Jag o cellon var på Chaplin's Bar och det var faktiskt rätt kul. Inte varit där innan så va kul att gå till ett nytt ställe. Det var inte så jättestort dock, och det var inte så jättemycket folk när vi kom (typ 10,15 över 1 :P haha), men sen droppade det in mer folk. Kul att få dansa också :)
Vi drack varsin Rosa Pantern med, hade inte druckit den innan och den var sååå god! :D Yum!
Sen skulle vi visst på efterfest med fotografen och dj:n haha. Men vart inte så dock.
Fotografen va rolig^^ kom då och då för att ta kort på oss ;P.

Sen träffade vi på två snubbar, en fransk paparazzi och den andra var visst "rik". Orka skryta om sånt :P Nere i tunnelbanan träffade vi på två stycken roliga filurer med :P haha. Rätt underhållande^^

Har blekt slingor på cellon för en stund sen, ska ta och fixa mitt hår med snart. Tänkte våffla det lite :)
Sen ska vi ut i solen och förfesta lite :)
ska bli härligt. Efter det får vi se vart ödet tar oss! Förhoppningsvis någonstans där det är skitkul och med trevligt folk :)

Nu ska jag fortsätta titta på Gordon's Kitchen Nightmares :)
Hejsålänge!

/Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0