Fredag morgon

Godmorgon Sverige!

Gick upp nyss och har en massa att göra :) Men just nu ska jag bara ta det lugnt en liten stund.

En kompis i klassen, Celine, ska komma på besök hit denna helgen också^^ Vi ska festaaa, woho! :D Det kommer nog bli skojskoj :) Hon anländer kl. 18 till centralstation och så blire alkoholinköp innan vi åker hem hit till mig. Kom just på att vi inte setts sen innan jul ;O Länge!

Dagens planering:
Arbeta (keying. material till min showreel)
Äta frukost
Duscha
Städa
Tvätta?

Ja det var väl det.. trodde det var mera :D men men. Det är ju skönt det då iallafall :) men städningen kommer väl ta nån timme kanske, så den biten är den "jobbigaste".

Jag drömde nåt skumt som jag mindes tydligt när jag vaknade, men nu minns jag det inte... minns möjligtvis någoting med avkapade armar och fingrar? :S ehm. Men inte säker. Isånafall var det nog pga Medium inatt som jag tittade på :P

Nu ska jag ta och slappa lite innan jag påbörjar min dag med arbete :)
Hade bra sålänge!

/Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0