Stressig dag!

Hej alla!

Fyfyfy jag hade en hemsk mardröm! Hemsk hemsk hemsk!
Den varade hela natten och jag blev jätteledsen, sårad, besviken och arg.
Och så kändes det som att den var sann, så snacka om att man vart så lättad och över att det bara var en dröm när man vaknade sen!
Aldrig mer en sådan dröm, tack!

Vaknade vid kvart i 7 på morgonen första gången, gick och lade mig och somnade runt 1, så vet inte varför jag vaknade så tidigt. Sedan när jag vaknade på riktigt så försökte jag bli piggare genom att kolla på teve och sedan vart klockan 12:10 och jag kände att jag verkligen behövde gå upp.

Jag har varit såå stressad hela dagen fram till halv åtta nu på kvällen med att fixa med och skickat in ansökningen till skolan jag vill gå på, mobilen som fortfarande inte fungerar och jag behövde få tag i mamma och annat folk, och ett viktigt brev jag behövt ha så snart som möjligt.

Så det har inte varit en lugn dag idag kan jag ju bara säga! :P
Jag skicka in en online-ansökan till skolan på deras hemsida och sedan satt jag och fyllde i papprena som pappa fick skriva ut eftersom jag inte har någon skrivare. Så fick åka dit och fixa med allt det, så jag satt från ca 16 kanske, till 19:30 med att fylla i ansökan och skriva ut alla papper och grejs. Dock var det bara 4 rutor som skulle skrivas i :D men ville få till det så bra som möjligt ;) man har ju trots allt bara en chans på sig, och då vill man ju att de ska fastna för just ens egna ansökan :)

Skolan som jag har sökt till för HT 2009 och 80hp framåt :P är Digital Graphics på Nackademin. Skulle va kul o lära sig 3D också :)

Har två arbetsprover som jag ska skicka in senast 25 maj, så det blir att ligga i och göra dom :P Ska bli intressant och se hur det blir, har ingen direkt plan än på vilka jag ska göra :)


Sitter o kollar på Lost för tillfället. Eller just nu vart det paus dock^^ Men vet någon ens vilken säsong det är nu? :P Jag har ingen koll :D men märker att man har missat en hel del. Nu är dom ju inte längre på ön ;O Det var ju det man ville se, hur de tog sig från ön^^ tror jag måste kika på de avsnitten :P haha.

Nu ska jag fortsätta kolla på Lost igen för det har precis börjat :)
Hörs senare!

/Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0