Tisdag morgon

Hejhej!

Tja, morgon och morgon, klockan är ju ändå tio i tolv :P men jag steg upp nyss så^^ det räknas.
Somnade igår till Medium på teve, sen drömde jag nån skum dröm som jag bara minns vissa delar ifrån hah. Men skum var den ;S Nån i min klass raggade på mig och jag får en liten bild av att en talande bläckfisk var med i det hela... som raggade på mig också? ;P

Hade ju vart underbart om hjärnan kunde skriva ner hela ens dröm så man kunde läsa och skratta åt det på morgonen sen :D eller varför inte spela in hela, så man fick se det in action ;)

Nu sitter jag i fotöljen här, nyuppstigen, ont i magen, sitter på internet och tittar på teve. Är inga roliga program på teve så heller, men Viva la Bam är på tills vidare, fast det inte är särskilt roligt^^

Inget sms tillbaka från artisten heller som vi skulle ha möte med idag. Skickade ju ett sms igårkväll vid halv nio-tiden. Men en av de andra i gruppen ringde nyss och då sade han att han var upptagen men att hon skulle ringa tillbaka om en halvtimme. Så det blir ju förhoppningsvis ett möte iallafall :P
Ska bli kul att redovisa våra idéer och förhoppningsvis tycker han det låter fint, så vi kan börja med att arbeta :)
Dock kan ju 3D:arnabörja direkt men jag som Compositer har det ju lite svårare när jag inte har något material (filmat) ännu.
Får sitta och kika på effekter och filter i After Effects sålänge :) Kommer ju bli en hel del av det. Motion Graphics ska ju göras med är planen. Så det kan jag ju sitta och pilla med sålänge.

Usch, nu börjar jag må illa och har mer ont i magen =/ uscha.
Ska ta och käka lite frulle och duscha snart med :)

Hejsålänge och ha en bra morgon! :D

/Jacqueline

Kommentarer
Postat av: jen

hehe förvånar mig inte att du drömmer om folk eller djur som raggar på dig ;P på något sätt..

men vad kul att du börjar bli en riktig bloggare tjejen :P

2009-04-21 @ 12:22:44
Postat av: KlonKvinnan

Haha nej kanske inte :D

Riktigt kul o drömma ju :D Kan hända som tusan som helst och man har ingen som helst kontroll över det :P fast ibland kan det vara läskigt och gå överstyr ;O



Ja! :D Det är riktigt roligt alltså. Ska försöka fortsätta nu också skriva typ 2 ggr om dagen iallafall :)

2009-04-21 @ 19:21:05
URL: http://klonkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0