Ny vecka, ny måndag

Tjoho!

Så är det måndag och starten på en ny vecka.

Projektet går ju inte direkt framåt heller som det borde..
Vi ska tydligen ha möte kl. 18 idag. Alldeles för sent enligt min åsikt, möten ska man ha på dagtid, inte kvällstid!
Har suttit och renderat ut några olika tester på cartoon-filtret i Ae och det vart rätt schysst tyckte jag.

Ska sitta och animera en grejs med text sen med, men sen är det nog slut på uppgifter tills vi får det filmade materialet.. som blir snart hoppas jag!
I början på juni som senast ska hela musikvideon vara färdig och jag är rätt skeptisk till om den kommer hinna att vara det.. går ju i snigelfart detta. Jag tänker iallafall inte arbeta som en idiot för att andra segar som bara den.
Nu är det 5 veckor kvar, en månad har gått och vi har gjort ungefär... ingenting!

Sen funkar inte mobilen för tillfället heller, superbra :P Så det är lite svårt att få tag på folk. Och jag som skulle ringa lite samtal idag, men men^^

Zaita letade jag efter som en orolig mamma imorse. Hon är ju en jäkel på att hitta nya sovställen, och även om man letat igenom allt ligger hon ändå där någonstans. :P haha.
Nu hittade jag henne inte och visste intevart mer jag skulle leta, trodde nästan hon hade lagt sig i cellons väska och somnat där. Men hon kollade och hittade ingen igelkott.
Lyfte sen igen på ett par braller och där låg hon! Hade redan halvlyft dom en gång, men då upptäckte jag henne inte. Och hon sade ingenting heller.

Men hon låg (och fortfarande ligger) i mina jeans, i ena byxbenet i en strumpa. :P
Hon sov rätt djupt med för då och då hör man henne låta (jag tror hon drömmer^^).
Trodde först hon inte fick nån luft, men så var inte fallet :P hon vart sur när jag väckte henne.

Ska ta och käka lite och rendera ut en-två renderingar till och sätta över på ett usb-minne innan jag åker in till stan för mötet. Hoppas det blir vettigt och att inspelningen är snart! Annars blir jag en galen kvinna!

Hade så bra tills vidare!

/Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0