Första skoldagen!

Tjenahopp!

Så var det första skoldagen idag då :)
Det var kul!

Vi hade dramatiskt berättande hela dagen. Hade föreläsning om film, det var roligt :) skönt att friska upp minnet lite också.
Någon timme innan vi slutade så blev vi indelade i 10 grupper. Vi ska göra en 3-minuters film där "temat" är "någon ska möta någon men blir förhindrad". Manus och Storyboard ska vara klart på torsdag och gås igenom med vår lärare, sedan ska vi filma i helgen och på måndag ska allt material loggas in på datorerna. Tror vi har en vecka på oss sedan att klippa ihop och färdigt filmen sedan.
Vi har en rolig idé vi ska göra^^ hehe. Avslöjar inget nu! :P
You have to wait and see....^^

Nu vart klockan en massa! 00:40 är hon, jag har suttit i några timmar och tagit tag i mitt showreelskapande för en gångs skull! :) Måste dock försöka sova nu snart, ska vara i skolan 09 imorgon. Min andra 3D-lektion ever! :P (hade en på IAA förut). Det ska bli superskoj och jag är väldigt nyfiken på vad vi ska göra :P vi lär ju få någon uppgift eller så.

Nu ska jag dra mig! Skriver mer imorgon :)
Byebye! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0