Godmorgon!

Tjenare!

Klockan är elva, jag är vaken och uppe.
6 dagar kvar ifall jag får reda på ifall jag får 1a handskontrakt på ett rum i studentkorridor i solna, ska dock inte förvänta mig för mycket för det är säkerligen en massa personer som har sökt efter dom.
Men man kan ju hoppas iallafall^^

Nu ska jag ner till affären och köpa bröd :)
Var nere på affären igårkväll, men allt nybakat bröd var ju ofc slut då :P Så jag får se ifall det fortfarande finns kvar nu vid denna tidpunkten^^

Ska ta och fixa lite mer med bloggen idag också :) sätta mig och fixa lite fint, skulle kännas roligt med en liten update.
Nu ska jag sätta på mig skorna och dra ner till affärn! Byee! :)

Kommentarer
Postat av: Megan Fox Fan

Där hade du lite fel för det är alla som får rösta. Jag röstade tex. Och det var mellan alla modeller och sångare och skådisar man fick rösta mellan.

2009-08-14 @ 14:22:39
URL: http://meganfox.blogg.se/
Postat av: beauty

Din kommentar om Megan Fox var så bra. Har skrivit ett inlägg om det. Hon ser ju ut som vemsomhelst fast hon har gjort massa plastikoperationer och har dyra makeup artister. Hon är en random och en jury i nån sunkig tidning kan inte avgöra vem som är sexigast i världen, dels så är inte alla i hela världen med i tävlingen och dels så kan inte dom avgöra det.

2009-08-14 @ 16:51:27
URL: http://vaackraast.blogg.se/
Postat av: beauty

Här är ett inlägg jag skrev om Megan http://vaackraast.blogg.se/2009/july/vissa-sager-megan-fox.html#comment



Skrev ett igår också , men raderade, ville inte vara taskig :P

Men du skrev verkligen ett bra inlägg. Hon har plastikopererat sig och är ändå en random. Hon är ingen naturlig skönhet, kolla på bilderna från när hon var tonåring. Jag tycker inte att hon är så fin nu heller, med plastikoperationer och dyra make up artister. Hon har det inte i generna. Hon kan trixa hur mycket hon vill men kommer aldrig upp i en naturlig skönhets nivå. Jag tycker inte hon förtjänar den bekräftelse hon får. Det finns mycket finare tjejer som inte ens är kända och som du skrev, en tidning kan inte avgöra vem som är sexigast i världen, året innan kom hon på en 70: e plats. Sexigast av alla kändisar kanske, om ens det, det kan ju inte folk avgöra heller.

2009-08-15 @ 16:13:49
URL: http://vaackraast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0