Hejsan.

Hej!

Jag vet att jag inte har varit så jätteaktiv här på bloggen på ett tag... det är en del som är lite jobbigt så därför har det inte blivit så mycket skrivande.
Förhoppningsvis blir det mycket bättre snart. (Y)

Sitter och måste rappa på med att göra klart några skoluppgifter. Har egen deadline, ska ha skickat in iallafall en rapport idag, men förhoppningsvis två animationer också.

Sen den 11 (oooom....8 dar!) ska jag på upprop på min nya skola :) yeaj! Och runt den 17e börjar jag. Det kommer bli superskoj!^^ Hoppas det är en skön klass med, i likhet med vad vi hade på IAA :D <3

Nu ska jag snart äta lite frulle (köpte mat iförrgår så nu har jag frukost och middag i iaf en vecka fram :P hehe) och försöka bli lite mer vaken. Sen ska jag sätta igång med arbetena.

Hade så fint medans!

Kram Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0