Sjuk..

Jaha, så har man blivit sjuk också. Not good :/
Snorig, varm, trött, kall, febrig I guess, näsblodig, ont i halsen. Meeh!

Jisses vad jag känner mig hängig. Orkar inte göra någonting och är bara så varm >.< för tillfället iallafall. Växlar lite mellan varm och kall. Ögonen är liksom på halvgavel så att säga^^ och när jag tänker på att laga mat blir jag så trött, för jag orkar inte hah ^^

Jag var i skolan på förmiddagen iallafall. Tvekade mycket imorse ifall jag skulle dit eller ej, t.o.m drömde om det tror jag ;O. Men jag åkte dit, fick t.o.m springa till tunnelbanan då den alltid går för tidigt.. Jättejobbigt när man måste gå ut ur klassrummet till som tätt för att snyta sig, samtidigt som man är jättevarm och febrig så man inte hänger med ordenligt på föreläsningen. Men vi skulle inte ha någon mer föreläsning på eftermiddagen så jag åkte hem efter lunchen. Skönt det! Imorgon är vi "lediga" med, hemmajobbardag. Det är riktigt skönt just nu, för jag hade förmodligen inte kunnat åka till skolan imorgon. Hoppas det blir bättre bra! Imorgon lär det ju vara minst lika illa som idag, men i övermorgon bör det ha lugnat sig lite. Nu ska jag försöka återfå någon slags energi. Té med honung i? (och det rimmade ;P). Lite humor har man alltid kvar över på sjukliga dagar med :P

Någon som har några bra tips på hur man kan bli piggare när man är sjuk?
Behöver arbeta^^

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

Bli ompysslad och ät glass^^



Krya på dig!

2009-09-01 @ 02:18:23
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Grynet - 19 år och snart mamma

Hej

Ja, jag gick i alla fall bara in på kodmallar och nästan längst upp så finns det något som heter <BloggUrl> så jag tog bara bort den koden och då försvann det :)

Lycka till!

2009-09-01 @ 19:07:18
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Dr Eric

Jag känner igenom dom där symptomen.. jag har läst om dom mycket nyligen ! :D

2009-09-01 @ 23:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0