Skola imorgon! :D

Tjohopp!

Redan söndag alltså... känns som att det var fredag igår ;O
Vill inte att tiden ska gå så fooort hela tiden^^ buhu

Men! Imorgon börjar jag skolan igen! :D wohooo!
Var längesedan! Innan julen gick jag i skolan senast, iochmed att jag hade LIA (=Lärande i Arbete=Praktik) sista terminen, hela vårterminen. Ska bli såå kul! :)

Men vi ska inte ha någon 3d imorgon, vi ska ha nåt... Dramatiskt Berättande. Upptäckte också när jag i förrgår, tror jag det var, skrev upp schemat vi har fått hittills att vi sitter i olika salar vid olika "ämnen". Nu när jag tänker på det så kanske det inte är så konstigt^^ Men jag tyckte det var det då hehe. Jag antar att vi har en datorsal som är densamma och sedan en eller flera där vi har andra föreläsningar utan datorer.

Undrar om man kommer ha samma datorplats hela tiden, eller om man ändrar platser titt som tätt :P Ska bli kul o se salarna^^ och är nyfiken på vilken uppdatering av programmen de har, om det är CS4 på allt (vilket jag hoppas och antar) och vilket maya det är. Maya 2010 kommer ju ut nu snart, men jag antar att vi sitter på 2009 tills vidare.



Måste försöka göra lite nytta nu. After Effects och Photoshop är uppe, men har dock inte gjort någonting än^^ mer alltså.
Ska göra klart mina loggor idag och skicka iväg, sedan bör jag nog fortsätta på bröllopskortet jag har som "minijobb"^^
Försöker mig på den och göra i vector. Jag hoppas det blir schysst :)

Ska väl käka lite frukost snart. Ska iväg en sväng till farsta centrum också och inhandla lite grejer tills imorgon^^
Hejhopp sålänge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0