Skolstart!

Hejsan! :)

Nu är klockan strax över 7, 07:09 för att vara exakt. Vaknade automatiskt (innan alarmet ringde) klockan 05:30. Kunde inte somna om heller, jobbigt >.<
Hade satt alarm på 06:30, så tappade en timmes sömn :P noo.
Somnade runt halv-kvart i ett någonting, så det är lite lustigt att man vaknar automatiskt (och pigg^^ iaf några minuter :P) ca 4½ timme senare. Men men^^ Jag hade väl skolstarten gömd i tankarna medans jag sov så att jag skulle hinna vakna i god tid. Ofta kan det ju vara så. Antingen vaknar för tidigt eller precis för sent :P Tur att det inte var det sistnämnda iallafall^^ men det kommer säkert det med.

Ska ta och äta lite frukost, klä på mig och sminka mig. Ska gå ner till tunnelbanan om ca 45 minuter.
Kul att äntligen nu få börja skolan! :D Yeeej! <3
Längtar tills imorrn då vi ska börja med 3d:n :) Men idag blir säkert skoj också \o/

Ska försöka bli lite piggare här nu och göra mig iordning så jag inte behöver stressa så mycket sedan.
Lagade storkok igår med. Middag + två matlådor vart det :) good (Y)

Byebye sålänge, time for school! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0