Ännu en bloggare!

Hejhej!

Så har man börjat blogga då, som alla andra^^
Man kanske skulle börja med att presentera sig själv:

Jag heter Jacqueline och är 20 år. Nu bor jag i Sthlm igen efter 1½ år av pluggande på högskola i Eksjö. Jag är inte klar med min utbildning än, utan tar examen i början på juni detta året.
Det jag pluggar till är Compositer. Ett väldigt roligt yrke må jag säga^^

Fram tills jag tar examen är jag nu praktik ute på företag. Jag sitter på ett företag som heter Ligistfilm som ligger vid mariatorget i sthlm.


Ska försöka att hålla bloggen vid liv, men det borde nog inte vara några problem (förutom för mitt minne kanske som skulle kunna glömma bort det).
Jag skapade faktiskt en blogg för mer än ett halvår sedan skulle jag tro, men den skrev jag i en gång sen glömde jag den. Inte lyckat^^

Mitt namn Jacqueline var tyvärr upptaget, så det fick jag inte heta.. inte så heller mitt efternamn eftersom det också var upptaget. Så efter att ha funderat ut i flera dagar vad man på bloggen skulle heta så blev det KlonKvinnan.
KlonKvinnan är jag som hjälte, finns en historia bakom ;) Kommer säkert skriva lite om vad KlonKvinnan gör för någonting i ett annat inlägg.

Just nu sitter jag här hemma och skriver en kortfilmsidé till ett manus. Samt storyboard skall göras. Vi får se hur lång tid det tar, men ska försöka komma en bättre bit på vägen ikväll iallafall är tanken. Är deadline på fredagkväll så har inte all tid i världen på mig.
På onsdag har jag tentamen på kursen som jag gör här i sthlm på Universitetet.
Vilken roliga vecka detta blir^^

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och fortsätta med manusskrivandet.

Tjongalong!
/Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0