Antagen!

Imorse ringde jag till den högskolan som jag har sökt in till för i höst för att få reda på ifall jag hade kommit in eller inte.
Jag stod ju som andrareserv och igår (21:a) hade dom beskedet på vilka som har kommit in och inte. Jag gissar på att dom har skickat ut brev till dom som har blivit antagna, dock kunde ingen av oss i familjen vänta så länge :D
Mamma ringde mig vid kvart i tio imorse ungefär och frågade om jag hade kommit in eller inte men då hade jag inte ringt ännu. Var tvungen att ladda mobilen först då den knappt hade några batterier kvar :)

Men så ringde jag efter att jag hade pratat med mamma och jag fick beskedet att jag hade blivit antagen!! :D
Fy satan va härligt! ;D Jag blev och är verkligen superglad! :D :)

Så i höst börjar jag min andra högskoleutbildning. Riktigt kul att man är så ung, 20 år, och har redan gått en 2-årig högskoleutbildning och börjar på nästa direkt :)
Denna är också på 2 år.

Så nu blir det till att lära sig 3D med! :) Kul kul. Kommer bli grymt kul och bra att kunna och har utbildning i bägge Compositing och 3D! :)
wehu!

Jag vill början skolan nu! :D haha. Har verkligen längtat alltså :P haha.

----------------------

Det var nån på tv nyss, en tant/kvinna som dödade en annan kvinna nånstans i nåt rum ;O Miss Marple är en brutal serie! :P haha.

Nu ska jag göra nåt :D inte vet jag vad än, förmodligen muppa ännu mer vid datorn. Sedan ska jag iaf kolla på teve :)
Sugen på att dricka nåt kallt med. Det är gott det!

Hejsålänge så hörs vi!

Puss Jacqueline :)

Kommentarer
Postat av: Renée

woho! :)

2009-08-09 @ 15:09:42
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0