Hem till Mamma

Hejhej!

Idag ska jag hem till mamma. Det ska bli mycket trevligt :)
Ska nog åka vid 16 som senast så man hinner vara hemma ett tag. Tänkte sova över där mer, så det blir trevligt :)
Ska bli skoj att hälsa på djuren med, kissemissarna <3. Min lillasyster ska också hem, vet dock inte vilken tid eftersom hon aldrig kan svara på sånt^^ så jag åker själv när det passar mig så får man se om hon tar det tåget också eller inte.

Har ätit lite frukost, kollat på Antikdeckarna :D hehe. Det är faktiskt kul.
Imorgon ska vi på bio och se på premiären av Public Enemies med Johnny Depp <3. Dock vet jag inte riktigt vad den handlar om, missar typ halva trailern när den visas på teve med^^ Men det är bara att kolla in den på sf:s hemsida innan så man får ett litet hum^^

Nu ska jag tvätta håret och fixa mig lite innan jag ska iväg. Tänkte ta tunnelbanan om 70 minuter.
Ska bli jätteskönt att komma hem en sväng =) ut i naturen!

Hejhej sålänge, hörs imorrn!

Kram Jacqueline

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: hej! jajemen, de finns kvar :)

2009-07-27 @ 19:32:06
URL: http://pahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0