Long time no see

Hejsan Hoppsan!

Det var längesen jag skrev, men nu är jag back! :)
Har varit på Arvikafestivalen, åkte dit på tisdagen förra veckan och kom hem i söndags.
Det var roligt där. Dock köpte jag på mig lite för mycket alkohol så det fick jag konka på hem^^
Hade ju mer med mig hem än dit an någon anledning :P haha. Tog iochförsig med mig maten jag hade kvar också, det var ju ändå en del så kändes lite ovärt att slänga det.
Tältet lämnades däremot (tacktack), det var helregnigt och geggigt.
Mådde inte så bra på hemresan dock (nej, inte bakis^^).

Vad händer för mig nu då?
Jo jag har fått ett frilansjobb på ett företag som heter Milford Film :) det är superkul! Gör en "musikvideo" för Svenska spel som ska upp på webben sen.
Tyvärr fick jag inte med mig materialet som jag tog med mig, hm^^ Så jag har vart rätt irriterad idag då jag inte har all tid i världen på mig. Fick med alla filerna utan någonting på dom. 4kb here I come!
Ska iväg imorrn på morron och fixa det ordenligt så jag äntligen kan börja på riktigt.
Det är jättekul att ha med mer på cv:t också.

Igår satt jag i Nuke också och fick hjälp med en bild jag håller på med som jag ska ha med i min nya showreel. Den kommer bli grym känner jag på mig ;)
Ska fortsätta på den nu! :D
Börjar få tillbaka peppheten till att arbeta på min showreel :) det är super! Men fortfarande tycker jag introt är krångligt att komma på :P vi får se vad det blir i slutändan helt enkelt!

Hade bra sålänge så hörs vi! :)
Byebye!

Kram Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0