Eksjö! <3

Hej hej alla!

Har inte haft så mycket tillgång till internet på senaste :) Så kommer inte att kunna skriva så jättemycket de närmsta dagarna.

Just nu är jag nere i Eksjö! :D <3 min älskade lilla by. Imorgon är det examensdag och det ska bli suuuperkul att träffa hela klassen igen! :)
Jag kom hit för ca 2 timmar sedan och om en stund ska vi några stycken festa :) det ska bli skojskoj! Lite förfest inför imorgon! :D

Usch det kommer bli så hemskt och sorgligt när skolan är över :( vill inte! Älskar verkligen min klass jättemycket. Jag har haft så otroligt kul här nere! Det har hänt så himla mycket och alla är helt underbara <3

Imorgon börjas det kl 09 med redovisningar, hela klassen ska redovisa om våra praktiker. Det kommer nog gå bra :) Sen ska vi få pizza till lunch! :D Yums!
Sen är det dags för examensfesten på kvällen på Hemvärnsgården <3 Ska bli såå kul :)

Åh.. nu kom det en låt som vi ibland brukade lyssna på. Somewhere over the rainbow. Den är helt underbart fin <3
Usch nu blir jag ledsen :( vill inte inte inte sluta på IAA!!
2 år har gått otroligt fort, men jag kommer aldrig glömma allt som har hänt och så många man har lärt känna.
Jag vill att imorgon ska vara 2 år tillbaka då jag ska börja skolan. Minns den dagen mycket väl :)

Puss alla älskade IAA:are! Ni är bäst och betyder jättemycket för mig! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0