En eftermiddagstripp till Farsta Centrum

Goddag folks!

Igår var jag iväg till Farsta Centrum^^ första gången jag var därinne och kikade runt bland en massa affärer.
Det är stort! :D har för mig att det är sveriges näst största köpcentrum?

Jag frågade 3 pers vart djuraffären låg^^ för den låg visst inte i köpcentret.
Den var stor :D! Härligt!

Till mina igelkottdamer köpte jag:
4kg kattmat (fit)
en handfull mjölmask
25 zoofobas
2 syrsor

och så en petbox för larverna^^

Fast jag fick syrsorna på köpet :) han var snäll i affärn.
Och skoja inte hur fort det går för Zaita att käka upp insekterna! >.< jisses alltså. Helt tokig! :D
Hon låter (jaktinstinkt) och sen hugger hon efter dom haha^^
Hade mjölmaskarna i en påse och hon kunde verkligen inte hålla sig, bet tag i påsen och jag tog i den för att ta bort den, men inte ville hon släppa inte! haha :D hon fick en del iallafall :) och det var jäättegott.
Såg att hon åt ena syrsan, men den andra såg jag inte skymten av. Tror hon var snabbare än vad jag hann se. Hade ju inte testat förut att ge henne syrsor, men visst slank det ner det med^^

Efter det vandrade jag vidare till centrumet och in för att upptäcka vad som kunde erbjudas :P
Var inne i x-antal affärer.

På h&m hittade köpte jag:
Hårspray (klippotekets, som jag inte sett i affärer på jättelänge. Ny design nu med)
Sminkgrejselimojsar (såna man kladdar ut foundation med typ)
Pincett
Puder
Hårnålar

yej^^
Sen kom jag in på JC.... och där hittade jag två t-shirtar! :) snygga. Old School style^^
Gick i några affärer till sedan, hittade ett par snygga braller på Carlings. Kanske ska åka tillbaka o testa dom. Älska rean! :D fast tyvärr är den farlig! :O

Sen vart klockan 18:50 och centrumet stänger 19:00 så jag åkte hem^^ En station senare så var jag hemma^^ woho.
Smidigt när det är nära :P
Gick in på kebab och pizzastället precis här på hörnet och köpte en kebabtallrik :) mums!

Kom hem och åt den och tittade på Robinsonfinalen :)
Jag tror jag åt upp den på typ 15 minuter eller nåt :O helt sjukt fort! Brukar käka på minst en halvtimme haha^^

Det var en trevlig dag det!
Får se vad morgondagen har att erbjuda med :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

trevlig dag lät det som!



sv: hihi, tack! och jo, övning ger färdighet.. I guess.. :-)

2009-06-24 @ 22:21:24
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0