Goddag! :D

Halllååå alla! :D

Nu är jag hemma igen!
Har vart och firat midsommar, kom hit och sov sedan. Dagen efter (igår) var vi ute och åt på en restaurang vid slussen nere vid vattnet :) supermysigt. Men jag åt så mycket och olika saker så fick massa ont i magen sen =( ajaj.
Men det var roligt annars! :)
Vi satt sedan en stund på Fridays och tog en öl^^
Sedan traskade 4 av oss till pappa och där kollade jag, min lillasyster och hennes boyfriend på Madagascar 2! :D hehe. Den var bra! Madagascar har en kul humor^^ bägge filmerna.

Jag fick med mig mitt porslin och köksgrejer äntligen till lägenheten!^^ Woho ;D
Fick även med mig en hel del mat från affärn :P schysst. Spaghetti och köttfärssås idag då?^^ Ska ge lite köttfärs till igelkottarna med :) Lillemor är heelt tokig i det! Zaita verkar inte så pepp på kött^^ men larver slinker ju ner på en halv sekund. Ska se imorrn ifall djuraffärn här har larver.

Om ni på något vis har missat det, så är det rea typ överallt nu! Jag ska ta en sväng imorrn på stan tänkte jag :) yeaj. Hittade en fin väska på h&m idag som jag möjligt köper imorgon om den finns kvar. Hittade en snygg klänning med som såg ut som i jeanstyg, men såklart fanns ju inte min strl kvar =(
Folk är ju helt tokiga, det är urplockat en massa :P hah.
Kan det inte lämnas kvar lite kläder till mig ^^

Nu ska jag titta på Djurens Ö som börjar nu :)
Lili go go! :P

Hejsålänge! :)

Kram Jacqueline

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det är gott.

dock så gillar jag räkor mer!

2009-06-21 @ 20:02:12
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, det lät gott.

vad hade du i den?

2009-06-21 @ 20:15:12
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Natalia

Haha precis!:)

2009-06-21 @ 21:07:37
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/
Postat av: Petra

Tokbra bloggtips, läs den o gråt.



http://branden.blogg.se



Hon e bäst.

Love & peace

/Petra

2009-06-22 @ 23:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0