Goddag

Hej människor!

Vaknade imorse vid 12-nånting. Gick upp lite efter halv ett och duschade och fixade mig, det var skönt. Var på bra humör och peppad till att arbeta med showreelen.

Sen när jag sätter mig vid datorn så vart jag bara så otroligt opepp och uttråkad! Seriöst, det är så jäklans tråkigt att vara så uttråkad! :P haha. Verkligen ingen motivation till nåt^^ inte ens laga mat eller kolla på teve :P

Men nu! Nu har jag kommit tillbaka :D hehe. Tog en paus i sängen framför teven och vilade mig från den utmattande tråkigheten^^ haha
Nu ska jag ta och laga mat och sedan pilla lite med showreelen tror jag :)
Har sagt att jag ska photoshoppa en bild på eric med, så det ska jag göra :P
Ska bli intressant... ska ta en riktig jävlig bild :D hoppas jag hittar nån bland mina gömmor!

Ikväll börjar Matrix-rejset också! :) har ju inte sett Matrix (ta-da! förvånande^^) så ska se den ikväll :) börjar kl 21:00! Sedan är det tvåan imorgon och trean i övermorgon. Dom sänds på kanal 6, klockan 21 varje dag.


Bilden lånad från google.se


Jag skulle vilja att dom sände X-Man 2, för den har jag inte sett^^ Och sen ska jag självklart se 3an med :D

Vad har ni för tips på bra filmer som verkligen ska ses? :D

Kram Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0