Godmorgon! :)

Hejhej!

Vad tidigt man vart uppe idag då :) Klockan är inte ens 08:00 ännu.

Jag måste ha vaknat någon gång runt halv 6, för jag kollade på klockan på teven en liten stund efter och då var den 05:55^^
Shit :P 2h sen. Har bara legat i sängen och degat och försökt vakna till, alt. funderat på att somna om^^
Men det kan vara lite farligt att somna om ^^ har en tendens då att sova till typ ett :P Och idag behöver jag vara uppe tidigt!^^
Jag ska tvätta och städa och packa och grejs^^ Åker ju till arvikafestivalen imorgon :D yeaj! 06:30 går tåget, woho :P

Måste skriva en liten lista till på vad man behöver köpa för att ha med sig. Lite våt/sminkservetter är nåt man verkligen har användning för^^ Man tror att man inte är så skitig när man kollar sig i spegeln på morron, men efter en servett så ser man verkligen hur skitig man är :P haha.

Usch så hungrig jag vart nu. Man kanske skulle hitta nåt att äta^^ lite frukost, det var längesen det! Mums^^
Hade så bra sålänge! :)

Kram Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0