Hemma igen!

Hejsan Hoppsan alla människor!

Nu är jag hemma igen från eksjö <3.
Kom hem i söndags kl 16:55^^

Fixade med internet här igår i min nya lägenhet, skönt :) nu kan jag skriva en massa!
Tänkte försöka göra lite nytt material till min Showreel idag. Det är på tiden.
Ett nytt intro behövs, men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det.. Det ploppar säkert upp några idéer sen^^

Känner att jag vill jobba med olika projekt nu. Skulle vara jätteskoj.

Om ni själva eller någon ni känner vill ha bilder, skivomslag, affischer etc gjorda/omgjorda/fixade, musikvideos eller annat så kan ni skicka en kommentar. Jag har arbeten som kan visas på vad jag har gjort.

Nu ska jag snart en sväng in mot söder. Hejhopps!

/Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0