Kinesrestaurang med hela familjeflocken

Åh så mätt jag är!

:P känns som att min mage står ut flera decimeter typ^^ haha.
Vi var ute hela familjen + pojkvänner och åt på en kinarestaurang vid östermalmshallen :) jättegott! Vi brukar äta där om vi går ut. Hela 10 pers var vi sammanlagt, den vanliga skaran typ :D
Så härligt när man är många! :) Älskar att vi är en stoor familj.

Min mamma har fått stipendium (grattis mamma! :)) och 3 av oss barn har tagit examen och 1 har tagit studenten!
Vi fick lite presenter med från min ena syster som kom hem från Australien i fredags :) yej. strumpor och flipflops fick jag :D
Sedan fick vi en present var, vi som har tagit examen, men vi vet inte än vad :P tror vi får bestämma det lite själva. Vet inte vad jag ska önska mig bara :)

Sugen jag vart på vatten. Ibland (eller ofta faktiskt^^) är vatten bara SÅÅ otroligt gott! :) så man bara vill dricka och dricka.
Uh, min mage alltså.. mätt mätt. Tänkt att slänga sig i sängen nu o bara glo på teve o svälla^^ haha.
Har börjat hosta sen vi var på restaurangen med.. hmm =/ lite illa. Hoppas det är över snart iallafall.

Fast nu känns det lite bättre^^ (tog en liten paus)
Åh jag vill börja pyssla med någonting. Någon som har lite bra pysseltips? :)

Nu ska jag väl lägga mig o vila snart. Men vi hörs imorrn! :)

Kram Jacqueline

Kommentarer
Postat av: alexandra

Låter som en jätte härlig dag! :)

Angående pyssel är scrapbooking jätte kul sen kan man hitta mke på skapligtenkelt.se eller vare .nu ? =)

men ha en bra dag iaf

2009-06-16 @ 00:47:47
URL: http://busiiigt.blogg.se/
Postat av: novembersara

SV: ja dom är fortfarande tillsammans :)

2009-06-16 @ 17:00:50
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0