Stress, stress och stress!

Hej!

Usch jag är så stressad med allting.

Det vart ingen direktflytt mellan de bägge lägenheterna, så har mellanlandat hemma hos mammas sålänge. Trodde ju att om man ska få nycklarna så får man tillgång till lägenheten, men tydligen inte^^ hon skulle bo kvar där tills på torsdag och tar då med sig ena nyckelparet. Det är rätt surt.
Så på torsdag måste jag hinna hämta en soffa och flytta in den i nya lägenheten innan jag far vidare till Eksjö.

Och hur tar man sig till Eksjö? Jag vet inte än!
Finns plats i en bil, men då åker jag inte med dom som jag från början skulle åka med och att den hyrs från fredag, vilket betyder att manmåste åka runt 05 på morgonen och sedan kommer man till skolan direkt och börjar med redovisningarna. Lite mindre lockande^^
Nej torsdag skulle passa så mycket bättre. Får se om det kan bli bil ändå med dom andra eller om jag får ta tåget ner.

Sedan ska jag hämta ett soffbord och hon kunde självklart inte den 4e, så det måste bli imorgon. Men jag vet inte vart lappen är med männskans nummer och hon har inte svarat på mitt mejl ännu. Suck >.<

Jag har en 5-sidig LIA-rapport att skriva och jag har inte kommit så väldans långt. Ska försöka skriva klart det mesta på den idag iallafall.

Efter flytten i förrgår fick jag med mig lite hem till mamma och det andra är i lägenheten i stan, och där har jag en massa kläder och mobilladdare och allt, som jag måste ha ner till Eksjö. Så då blir det en till extrasväng, och jag har ju inte nycklarna dit och blabla. Jag förstår inte riktigt hur allt ska gå ihop på ett smidigt sätt :P men det löser sig säkert på ett eller annat vis.



Update:
Jag och hittills 3 till ska hyra bil på torsdag, hämtar bilen här i sthlm och droppar av den i jönköping. Schysst! :)
SKa bara försöka hitta en till som vill med, så blir det billigare. Nu blir det 438:- var, en till så blir det 350:- var. Kollade tågbiljettpriserna och billigaste låg på runt 700:-, jisses >_<. Detta med bilen blir ju billigare hur som iallafall :) och mycket skönare att åka.

Åh så skönt att ha det problemet löst, ska bara boka den med så är det mesta på tipptopp! :D
Vi kommer åka lite senare med, hade gärna åkt tidigare. Men åka lite senare = hälften så billigt än tåget och mycket bekvämare, det är värt det :) då slipper jag också stressa som en galning över att hinna med allt.
Får bara hoppas på att folket som redan kommit ner börjat starta värsta festen så man kan fortsätta på den när man kommer fram ;D!
Åh så kul det ska bli :) Bara 2 dar kvar nu!

Nu är jag riktigt hungrig så ska gå ner till köket för att se vad som kan finnas för att mätta min mage.
Inte ätit sen frukost oops^^ tiden bara flyger iväg! ;O

Hörs sen iallafall, hejhej!

/Jacqueline

Kommentarer
Postat av: aussie-sis

hey you. glöm inte att ni måste splitta bensinen med så då blir det lite mer.. kram

2009-06-03 @ 14:56:39
Postat av: Elenore

Ja den var god också, så det tycker jag att du skall göra! ;)

2009-06-03 @ 17:28:40
URL: http://eeklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0