Måndag 1 juni

Hej hej!

Igår var den första dagen då efter jag började blogga ordentligt som jag inte skrev ett inlägg.

Känns som att det har hänt en massa här. Igår flyttade jag från min lägenhet. Självklart tog det mycket längre tid än jag trodde att städa.. men en timme efter min "deadline" vart jag kar iallafall. Så det drog inte ut över tiden _så_ mycket.

Iallafall så sade jag vad som hade råkat gått sönder och frågade vad hon tyckte om städningen. Hon sa att det knappt såg ut som att någon ens hade bott där^^ skönt att hon tyckte att jag hade städat superbra iallafall! :)

Ena lasset gick in mot stan och jag åkte hem med två kassar med mat, en påse med lite kläder o sånt, en handväska och djurväskan med djuren i. Denna gången var faktiskt Zaita jätteduktig i väskan, hon försökte inte krypa ut en enda gång :)

Blev hämtad på stationen av mamma och min lillayster, jätteskönt att få skjuts hem. Hade ju inte kunnat bära på allt det där själv, isånafall hade det väl tagit 40 min eller nåt :P istället för en ca kvart.

Här hemma har vi inte fast internet utan mobilt bredband, och dom krånglar bara hela tiden. Det ena funkar inte av någon anledning och det andra funkar inte på min dator men på mammas :S så sitter på mammas dator nu.

Igår till middag åt jag lax och potatissallad. Det var jättegott :) Sen ville jag titta på film i mammas rum men alla vi vart visst så trötta sen. Gick och lade mig kanske halv 11-11. Satte på filmen Arn som jag inte har sett ännu, men somnade ju rätt fort, hann väl se 10-15 minuter kanske?^^
Ska ta och kika på den igen sedan idag tror jag. Men ska nog lägga mig i mammas säng och titta på Shrek som börjar kl 20 på 4an. :) äta lite popcorn och dricka en smirnoff ice till det kanske?

Jag har varit så himla trött hela dagen verkligen. Jättejobbigt faktiskt =/ nu verkar jag ha blivit lite piggare, men skulle nog kunna somna igen om jag lade mig i sängen.
Vädret är jättefint ute, soligt och jättegrönt och fint med alla blommor vi har här <3 en massa olika färger.

Nu ska jag iväg och titta på Shrek :) Längesen jag såg första Shrek-filmen. Ska bli kul!
Ni får ha det så bra medans! Hejhopp :)

Kram Jacqueline :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0