Nedräkningen börjar nu!

Hallå gott folk^^

Tog en stund innan jag lyckades ta mig upp ur sängen :P
Men det gick!^^ dock är det nu inte så kul framför internet. Måste hitta på nåt kul att göra. Några förslag?

Idag är det onsdagen den 24. Om 6 dagar bär det av till Arvikafestivalen! :D woho!
Nedräkningen har börjat :)

Måste skriva packlista och allt. Ska nåt inhandlas? etc.
Vilken väska ska jag ha med? Vad ska jag ha med?
Jag såg väderprognosen igår och det skulle vara typ 25-28 grader under festivalen :D woho! Solsken, here I come!
Då kanske man inte behöver köpa gummistövlar iallafall^^

Ska ta och gnola på min lista, den kommer upp här sedan :)
Dock kommer jag finputsa på den till sista dagen (I know^^ alltid the same för inte är det lätt att bestämma sig^^).

Nu är det Mumin på teve förresten :P

Dags att försöka göra lite nytta! Frukost kan vara en god idé det med. :)
Hejsålänge!

/Jacqueline

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nils! är det så alltså? 25-28 grader? :D

fan vad underbart, jag har börjat skriva lista men det går ändå segt. längtar tills allt är klart och vi är hemma hos dig på måndag=) har du fixat alla biljetter?? :o

2009-06-24 @ 13:19:08
Postat av: KlonKvinnan

Aa :D vad det stod iallafall. Fast såg bara till torsdagen tror jag det var.



Nupp inte än^^ Jag väntar på biljetten. och sen ska jag nu snart köpa tågbiljetterna.

2009-06-24 @ 14:10:16
URL: http://klonkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0