Mattjuv!

Jahaja... Då gick man precis för att äta. Plockar fram tallrik, bestick och öppnar kylen för att hämta ut min mat.
Och vad möts man av?! Jo, NÅN har tagit min mat! :P
Frågade vart min mat var men "ingen visste" hmm... tror inte riktigt på detdär^^
Lämnade den igår innan jag gick och nu är den borta. Orka med matstölder haha.

Notis:
Peter såg väldigt skyldig ut, men han nekade.

Vafan, jag som är hungrig o vill äta. Nu orkar jag inte gå och köpa nåt på affärn så. Får väl hungra eller nåt. + att jag inte vill slänga ut pengar på sånt jag redan köpt en gång, bara för att någon tog den bara sådär...!
Min mage är ung och behöver näring, de äldre kan gott klara sig på sin egen mat :P
Nu börjar jag förstå innebörden av "Ligistfilm".

Sammanfattning:
Min lilla ärtsoppa... i någonannans mage. Inte okej! :P

Ärtiga Hälsningar
Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0