Onsdag - en slapp sådan

Tjohej!

Så ska man snart hem från praktiken.

Vad har man gjort idag?
Åkt till praktiken med tåget 08:23, kom till kontoret typ halv 10, fick en uppgift att göra eller snarare fortsätta på som skulle vara klar så snart som möjligt.
Det var en casting-bloopers som skulle visas för nån kund vid 13-tiden. Snacka om stress, eftersom den inte var klar heller och skulle helst vart klar kl 11, samt att ingen visste på vilken hårddisk det låg på...

Så fick ju börja med att leta igenom några diskar, och som tur var fanns den på typ disk nr 4. I vanliga fall kan man sitta i 1 1/2h o leta igenom typ 30-40 diskar...

Så när jag hade hittat disken satte jag igång med att klippa ihop resten och fixa med ljudet o grejs. Sex exporterade jag ut den och Lotta hade ringt ett matställe och beställt lunch till oss alla vilket var naajs.

Medans jag äter har Clas satt igång bloopers-klippningen och 3 till står och tittar på och skrattar högt^^
Det är väl bra det iaf :P
Tjejer i bh som surrar runt som bin och killar som precis kommit från krogen, det är ju grejer det.

Sen efter ett tag efter en del internetande fick jag en superuppgift. Nämligen att sätta över en låt till ett final cut script. Men efter jag upptäckt att denna datorn inte kan få ut sin skivgrejs så fick den nya praktikanten Andreas göra det istället. Och låten för övrigt var tydligen var två olika låtar och inte lika bra som den innan. Jag hörde den inte själv, men det blir säkert bra! (ehm :P)

Jajja!
Nu ska jag iväg här nu för att åka home med mamma. Tåget väntar inte, inte ens på mig.
Får se också om jag kan få tag på dendär människan som hyr ut en lägenhet i Hökarängen som jag försökt ringa 2ggr redan... jaja.

Let's go!

Hejhopp sålänge!

Hälsningar
Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0