Arbetsprover!

Godkväll alla!

Snacka om att jag arbetat idag!
Ska inte skriva så jättemycket, för måste upp tidigt och fixa och dona med mina arbetsprov mer.
Har iallafall radion klar som jag lagt i min "Arbetsprov-mapp". Man behövde visst inte texturera :P såg jag när jag läste textfilen nu igen ^^ haha. Jaja :D det är ju inget dåligt om man har gjort det iallafall.

Fick problem med en av referensbilderna i workspacet, textureringen och renderingen. Men nu är det väl bra iallafall :P
Vart ännu mer stressad när jag läste i textfilen hur många bilder det var som skulle vara med :P

3D-objektet
2 renderingar från olika vinklar
2 skärmdumpar
referensbilderna (3 som jag har använt)

2D-karaktären
2 helfigursbilder (minst)
2 närbilder

Varje arbetsprov skall upp på ett A4 på kartong/papp.

Usch snacka om att jag har vart såå stressad de senaste dagarna! :P
Vaknade ju imorse med värsta ångesten. hah^^
Kommer kännas så otroligt skönt imorgon eftermiddag när allt har lämnats in! :)

Nu måste jag försöka sova (fast jag är pigg) så jag kan fixa med resten imorgon.
Är nog bättre att somna nu och komma upp tidigt imorgon, än tvärtom^^

Ni får ha det så bra medans!
Godnatt! :)

Puss Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0