Fortfarande uppe

Tjoho! :D

Av någon anledning så är jag fortfarande uppe! :P

Klockan är 03:44 och det börjar bli ljusare och ljusare ute. Måsarna flyger runt här med^^ haha.
Har suttit och målat lite på bägge karaktärerna faktiskt. Nu ser den första bättre ut än den andra :S helt plötsligt haha.
Man tittar sig ju blind dock när man sitter med ett projekt hela tiden, så det kan bli så att man inte ser om det är bra eller dåligt^^

Funderar dock på att påbörja en helt ny imorgon... känner mig inte riktigt nöjd.
Jag får se hur det ser ut imorgon helt enkelt! :)

Ska väl ta och lägga mig om en stund. Yeaj^^
Ska försöka att somna innan det blir alldeles för ljust :P

Hade bra, see you tomorrow!

Kram Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0