Klockrent TV4!

Hahaha. Läste precis på aftonbladet om TV4:as hämnd på Christian som åkte ut Robinson igår.
Hans motivering till varför han sökte Robinson var:
"-Jag ville ha kul och få distans till livet. Jag behövde vara nykter ett tag och gå ner i vikt. Jag var inte med för att vinna, pengarna var oväsentliga."

I programmet började han böla och sa till övriga överlevare att han ville att de skulle rösta ut honom i nästa Ö-råd, för att han saknade sin fru. Samma dag skulle det ju vara en utslagningstävling, där förstapriset var immunitet (det visste han dock inte innan, men så har ju alla utslagningsstävlingar varit tidigare, så vad hade annars trott att priset skulle bli?) och han ville då vinna den tävlingen bara för att åka hem med att han vunnit. Robinson-crewet som fick höra om detta vad han hade planerat och meddelade direkt till produktionsledningen och de vart förbannade. Linda (programledaren) sa till honom innan tävlingen började, att lämna Robinson direkt och skulle flyga hem till Sverige med en gång.

Linda sa till Christian:
– 9 000 personer sökte Robinson och 18 stycken valdes ut för att vara med och tävla. Alla här kämpar hårt för att vinna Robinson.

Christians motivation till varför han vill vara med var ju bara den mest korkade och respektlösaste mot de som både sökt och inte kommit med Robinson och de som kom med.
Vad tusan! Dricka mindre och gå ner i vikt kan man göra på annat vis än att ta till det extrema än att söka in till Robinson. Vadå utnyttja för egen vinning. Herre gud!


Fotot lånat från aftonbladet.se                                            Foto: Peter Wixtröm

De överlevare som blir utröstade får åka till ett lyxhotell några timmar färd ifrån ön där programmet inspelar sig. Christian vart då sur för att han inte fick vara kvar där. Men varför blev han sur för det? Var det inte han som bölade för att han ville hem "för att han saknade sin fru"? Dubbelmoral, here I come.
Men det klockrena var ju hemresan för hans del :D
"– Jag var besviken på TV 4 som tvingade mig på den mardrömsresan, det är det värsta jag varit med om någonsin."
Så bra gjort TV4, hejja!

Christian säger:
"- Hela Sverige hatar mig nu. Forumet på TV4.se handlar bara om hur mycket folk hatar mig. Jag har flytt till Cypern med min fru för att slippa uppmärksamheten."

Här har ni länken till aftonbladet där det står om detta! :D Enjoy!
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/robinson2009/article5052391.ab

Kommentarer
Postat av: Linda

robinsson är bra!

2009-05-03 @ 15:49:52
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Haha, jag tycker alltid hon ser lika risig ut :P :D Spelar ingen roll om hon står på scen med sina scenkläder eller om hon sunkar omkring i mjukisbyxor.. haha :D



Mm, playback...kul... (eller inte :D )... Vet inte om man kan kalla det för live riktigt :D



Mm, precis... som de gjorde med Spice Girls.. det kom ju fram sen att ingen av dem kunde sjunga på riktigt... det är ju samma sak med Brittan... såg nån video på YouTube för ett tag sen... där fanns det ett bevis på att hon verkligen inte kan sjunga på riktigt... inte för att jag tycker hennes röst låter bra i vanliga fall heller... men men :D



Jag tror att Brittan är helt slut som arist... som många säger är det här hennes comeback på riktigt... men jag bara väntar på att det här inte var ett skit :D Och jag blir inte överrsaskad när nästa bravad kommer fram :D Många tror att hon har förbättrats, men nej då :D

2009-05-03 @ 21:08:56
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Vilja

Hoppas du haft en fin helg! :)

2009-05-03 @ 21:45:29
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0