Måndag igen

Hejhej!

Så var det måndag igen jao.

Drömde lite hm skumma saker. Ska se om jag kan skriva ner den senare och få en bättre uppfattning av det :D är lite rörigt just nu.

Annars så åt jag en frukost imorse bestånde av 3 mackor med nån slags skinka/korv.
Laddade ner en trail version av Maya, så äntligen nu kan jag börja!^^
Jag bestämde mig för att göra en radio, så vi får se hur slutresultatet blir :P Ska ta och fota min egna radio också tänkte jag, som jag ska modellera efter.

Har varit och tittat på lägenheten i danderyd. Den var fin och mysig. Stoor balkong^^ mer som en terass, ashärligt. Dock skulle en till dit och titta på den, så det är 50/50 :P Hoppas jag är det sen som får den, men jag ska inte förvänta mig någonting. Då slipper man blir för besviken :P

Gjorde lite mat nyligen, jättemumsigt!^^ Men mindre nyttigt kanske :P Gjorde klyftpotatis och hade bearnaisesås till det :) yum. Äta det med fingrarna också är pricken över i:et ;) :D

Ska träffa lite folk om 1½ h inne i stan. Lite måndagsöl sådär :D ska bli trevligt! :)
Längesen man träffade folk i klassen!

Nu håller jag på och värmer upp två vitlöksbröd i ugnen, jag vart ju inte mätt på potatisen (som jag trodde jag skulle bli ;O) men men :) Det ska bli yum! Man känner lukten av vitlök och ögonen känner av det också :P haha.
Ska ta och ta ut dom nu och mumsa på dom till något teveprogram :)

Hörs senare!

/Jacqueline

Kommentarer
Postat av: Miscela

SV: Nej det är klart, vi kan ju inte alla tycka likadant =) Men jag gillar henne även fast jag egentligen inte vill ;)

2009-05-05 @ 14:25:14
URL: http://miscela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0