Måndag - lägenhetskoll :D

Tjoho!

Vart hemma och tagit det lugnt nu sedan jag kom hem för 1h 10min sen.

Fick beskedet på mejlsvar från hon som jag kollade på lägenhet hos igår, hon sa att jag fick den! :D Underbart det kändes. Är så himla svårt att få lägenhet i Stockholm, så jag är överlycklig :)

Tog tunnelbanan vid strax innan halv nio för att titta på ännu en lägenhet. Hade ju redan fått den jag tittade på igår, men hade också redan kommit överens sen tidigare att titta på den andra så jag gjorde det.
Och vilken härlig lägenhet! :O En 2a på 54kvm. Den har badkar och balkong, sovrum, vardagsrum och kök.
Alltså utsikten! Herregud! Utsikten var helt underbar! Man såg över hela allt! haha :D och Globen! (känner mig nästan som en turist när man skriver xD haha).
Men den utsikten, helt underbar! Höghuset som lägenheten ligger i, ligger på ett berg och 4:e av 6 våningar. Man såg liksom låångt ut över stockholm. Har inte tänkt så mycket på det tidigare, men Globen är jättevacker på kvällarna när man ser det från håll. Och det var också var helt underbart var att solen skiner heela dagen där, utan att täckas för höghus som står ivägen. Så balkongen är solig från morgon till kväll :) gud vad underbart!

Om jag får denna lägenheten med så tar jag nog nästan den istället.
Ska skicka ett mejl till henne och säga att jag gärna tar den, så får vi se vad hon säger :)

Även om jag inte får denna, så har jag ju ändå den andra säkert :)
Skönt att man har ett säkert kort iallafall :)!

Sen, var det nu blir :D, blir det inflyttningsfest på hög nivå! :D hehe. Hoppas många små IAA:are kommer :)



Jag känner mig inte så trött. Gick faktiskt upp ca tio över nio imorse, och jag har farit runt o tittat på lägenhet, men ändå känner jag mig inte så trött. Men ska nog ta och lägga mig snart ändå och titta på lite teve :)
Vart inte så mycket Hemsökta Hus igår förresten :D jag kollade på "Four Brothers" och hann troligtvis somna innan den tog slut^^. Vaknade iallafall med den kanalen på iallafall^^ Nu hittade jag inte den filmen på tevetabellen av någon anledning :S men den var igår! :O har sett den förr med, och den är riktigt bra! :) minns dock inte riktigt hela historien eftersom det var ett tag sedan.

Nu är det Navy CIS på teve, började för 20 minuter sedan. Innan dess var det Sex and the City, det var ett bra avsnitt^^ Födelsedag i Atlantic City^^

Dags att krypa ner (åh va mysigt det lät!) i sängen för att kika på teve och ta det lugnt :)
Förresten har jag inte snusat på flera timmar heller! ;O från ca halv åtta-åtta nångång. Skulle köpa nytt när jag var ute men det glömde jag of course^^ har en kvar i min nyaste dosa, sen har jag några på reserv med :D (nej, inte använda) haha. Får blir att kila till affärn imorrn och köpa nytt :) Men jag känner inget supersug efter det faktiskt. Om jag ska vara ärlig så glömde jag bort det :D haha. Det är ju bra faktiskt.

Men men. Hade så bra allihopa så hörs vi imorgon!
Btw, så har fler kollat min blogg idag än vad "medel" ligger på. Idag har det varit 9 st som har kollat på den och 32 st klick på sidan :) som jag såg senast iallafall.

Godnatt! Puss och hej :)

/Jacqueline

Kommentarer
Postat av: Celine

Gud! den lägenheten låter ju helt underbar!! hoppas du får den ;D

2009-05-12 @ 14:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0