God Morgon!

Tjena folk!

Vaknade ca tio i 9, börjar skolan kl 9. Hade glömt sätta alarm, vilket jag aldrig brukar glömma ;O
Men har en jäkla hosta som aldrig försvinner, och har fått ont i magen. Så jag är hemma just nu iallafall.

Satt uppe till ca tjugo-kvart i ett igårnatt med den jäkla spelkonsolen :P Blir snart galen på den haha. Det är baksidan som knasar^^ dubbla vertices, faces blabla. Går ju framåt ändå! Men långsamt dock^^
Ska ta och sätta igång igen med den om en stund. Skulle gärna vilja ha den klar idag.
Började följa en tutorial för hur jag ska göra en snurrad sladd också, men hann inte komma så långt förren det inte ville sig^^ rätt irriterande ;P men men. Det kommer lösa sig!

Nu ska jag nog ta och göra lite frulle och vakna till innan jag sätter igång!
Hejsålänge, hörs sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0