Sjukling.

Hejsan!

Har inte skrivit på några dar nu. Det har varit lite att göra, + att jag i förrgår fick en attack av sjuklighet! :O
Visst har jag hostat ett tag, men jag blev verkligen megaförkyld på stört! ;S huh? haha.
Igår när jag vaknade och resten hela dagen var kanske inte så jätterolig, eftersom jag var supersnorig (aj min näsa), massa hostig, hade ont i armen (kanske sov konstigt?^^), lock för öronen och kände mig febrig till och från.
Inte roligt!

Idag är jag förvånansvärt mycket bättre! :P Vad var det här liksom, en endagssjuklighet?
Har fortfarande hosta kvar, men är inte snorig! :D det är bra det iallafall, för jag kunde ju inte göra så mycket under längre tid utan att snyta mig igår.

Försöker bestämma mig vilken mobiltelefon jag ska ha! :O det är så svårt!
Sony Ericsson ska det vara. Det finns en ny modell som heter Aino, men jag tror faktiskt inte jag ska ha den. Jag har velat ha en Walkman utan lucka i evigheter! Flera år, så nu är det dags för en tycker jag.
Det har också kommit ut en ny Walkman som har större skärm, dock har den lucka! Men jag har tänkt lite och jag tror faktiskt att jag kan gilla den ändå^^ Den är snyggare än ainon iallafall, och är samma funktionen bara att den andra har touchscreen. Men känns som att om man vill ha det kan man lika gärna köpa en Iphone istället, + att den vart så lång när man fällde fram luckan för knapparna. Kände att det inte skulle kännas bra haha.

Velar lite mellan den Walkmanen och en-två andra walkmans, som inte har lucka. Det är snyggast egentligen.... men denna va inte dum alltså. Jag ska tänka lite! :D haha. Som jag försökt göra i några dagar nu.
Får ta och bestämma mig snart om jag ska få en ny mobil!^^

Meddelar svar när jag vet det! :D hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0