En ny skoldag

Tjenixen!

En ny skoldag idag då^^ yeaj.
Vaknade imorse av alarmet på mobilen strax efter sju, och jag tänkte "varför har jag satt alarm såhär tidigt?! Det är ju helg." Strax efter kom jag på att jag visst skulle till skolan för att det var måndag :D hah.
Låg i sängen och somnade om tills jag gick upp ca tjugo i åtta. Snacka skönt att kunna ligga kvar i sängen till så länge! :P tar mig ju ca 2-3 minuter ner till station så behöver inte ofta stressa. Lovely!

Har ju inte packat upp datorn än, så jag hade inte kunnat kolla skolmejlen och schemat. Vi hade visst fått ett mejl om att det var "frivillig dag" idag för de som ville ha repetition från förra veckan. Dock vart det ingen repetition (vilket inte var så bra för mig dock, eftersom jag var borta alla dagar förutom måndagen), men jag började på en mobiltelefon^^ Kan visa hur det ser ut i Maya när jag arbetar med den.

 



Snitsigt va? ;)

 

Kom på rätt snart att jag hade en uppgift kvar att göra som jag började/fortsatte med istället. Har kommit någonvart på det iallafall, så det känns bra. Men jag ligger efter då jag var sjuk hela förra veckan och missade alla dagar förutom måndagen. Not good. Men det är bara att rejsa med att arbeta. Ska sätta upp datorn när jag kommer hem (om jag inte kommer hem för sent).

Det är nämligen så att jag ska på bio idag med min syster. Hon hade fått två biobiljetter till förhandsvisningen av "Prisessa" som har premiär på torsdag. Så jag skall hem till henne vid 18 och så ska vi laga mat och sedan iväg till bion som börjar klockan 21:00. Och.... biopopcorn är såå gott! :D Det blir popcorn och cola, yum!

Nu är klockan strax tjugo i fem. Jag åker härifrån runt halv sex blir det då, så är jag framme vid sex. Good Good ^^
Jag väntar ut tiden här med andra ord :P Sitter ju i skolan, har köpt bussremsa så jag vill inte åka runt en massa "i onödan" så att säga. Bättre att spara klipp^^ om man kan.
Det är bara jag och en till här i salen. Resten gick! Folk brukar ändå sitter över lite mer tycker jag.. men idag kanske det inte var så mycket att göra ändå.

Jag ska nog ta och börja fortsätta på min fasad nu som jag ligger efter i. Den måste in så jag inte halkar efter :)
Hörs sen, tjingalong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0