Flyttstädning

Hejsan!

Flyttstädning måste vara bland det värsta som finns. :P
men men, what to do, bara att göra.
Skulle flytta idag, men det blir imorgon istället. Det är mer kvar att göra än vad jag hade lyckats åstadkomma när det väl var på g^^ Så det känns bra! Upptäckte dock att jag inte har några kuddar eller täcke då jag tidigare idag tvättat allt det :P så har precis hängt upp lite tvätt och får hoppas på att det är relativt torrt tills jag ska gå och lägga mig^^

Jag som hade diskat allt idag med, men nu måste jag ju laga mat! :D haha. Aja, det blir ju inte så jättemycket disk av det. Skönt att jag får lite mer tid på mig iallafall. (Y). Undrar vad man ska äta då.. hmm. Det återstår att se.

Är fortfarande trött av allt städande och tvättande ^^ ska ta och vila mig lite till :P hörs sen!
Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0