Jag Fyller År!! :) <3

Hejsan!

Igår hände det någonting speciellt.. Det var min Födelsedag!! :D <3 Jag fyllde år, hela 21!
Mamma och jag åt ute igårkväll, det var mysigt :)
Det vart kinarestaurang inne i stan, mums!
Fick faktiskt också skjuts tillbaka hem igen efteråt, det var underbart och jättesnällt! Jag var så trött efter (och under) middagen. Vi hade flyttat hit lite fler möbler och jag hade sovit lite kort under natten.

I söndags firade vi med hela familjen så att alla kunde vara med. Vi slog ihop min och min låtsassysters födelsedagsfirande då hon ska iväg utomlands och fyller år snart med.

Nu är jag megatrött.
Jag har suttit och arbetat i massa timmar! Bara arbetat och arbetat. Mest med comp, men nu känner jag att jag måste lägga mig i sängen, annars kommer jag att somna vid skrivbordet hah^^
Så sängen kallar och en bok som heter "Häxorna".

Ni får ha det så bra, för det tänker jag ha!
Hejsålänge!! :) <3

Kommentarer
Postat av: pelle

ey, coingrats i efterskott för satan!



haha, visst var det en jävla massa negativitet. många som hade åsikter om något de inte sett. ;P

2009-09-16 @ 18:52:11
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0