Middagsdags!

HojHoj.

Håller på och lagar middag :)
Det blir klyftpotatis med älgfärsbiffar och bearnaisesås, yum! :)
Sen ska jag sätta mig vid teven och kolla på nåt program. Vi får väl se om teven är ledig så jag kan kolla på det programmet jag vill, eller om någon annan redan sitter där. Tror tyvärr det sistnämnda kan stämma ;O
Inte för att jag vill sitta själv, men skulle vilja se mitt program bara ;P

Har hållt på/håller på med teckningen vi skulle göra i Photoshop. Det går bra, men långsamt! :P
Sen har jag fortsatt på en uppgift som jag har kvar att göra, så den är det inte så mycket kvar på nu. Skönt!

Kollade precis till klyftisarna, dom behöver lite mer tid på sig innan dom ska käkas upp! :P
Men det luktar (eller man kanske ska säga doftar i matsammanhang^^) gott!

Nu ska jag vänta på fooden och sen äta, hejsålänge! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0