Ny design!

Hejhej!

Som ni kanske har märkt så har jag hållit på och skapat mig en ny design för bloggen. Den är inte färdig (som kan synas) men det fixar jag till snart!
Tog ju ett jäkla tag och fixa lite av det (få bort bloggnamnet samt få dit headern så den satt ordenligt^^). Skönt att det är borta från problemlistan nu iallafall!

Jag ska ta och sätta ihop bloggen till mitten istället också så att det inte är spalten till vänster och inlägget och headern till höger. Det blir säkert bra tillslut!
Gjorde även min header igår, snygg va? :P
Den kommer att uppdateras då och då beroende på vad jag gör för projekt. Så håll er uppdaterade, missa inte någonting i min blogg, för snart kommer jag bombardera med arbetsuppdateringar och bilder!
Kommer även skriva ett särskilt inlägg om bägge Compositing och 3D där jag förklarar vad exakt det är för någonting. Och även självklart ett inlägg om KlonKvinnan!

Om ni inte har någon koll i nuläget vad min blogg handlar om, compositing och 3d, så tycker jag att ni kan spendera lite tid här och läsa och kika på bilder för att få ett hum om vad det är och det kommer komma mer och mer hela tiden. Detta är en bransch som är så otroligt rolig så jag kan inte beskriva det! :) Rätt tuff, men ack så rolig. Ställ gärna frågor ifall det är någonting ni undrar över eller hur det ser ut när det görs osv.

Den här braschen är en del av framtiden, glöm inte det!

Och glöm inte heller att följa mig med bloglovin' så är ni säkra att ni inte missar någonting! :)

Hade fint! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0