Time for friday.

Tjenixen!

Fredag idag igen då ;)
Gick från skolan rätt tidigt, vid tjugo i två kanske. Det fanns inte så mycket att göra kändes det som. Skönt att det var varmare ute idag iaf! Solen lyste på :)

Vi försöker få med folk ut ikväll! Men en del verkar upptagna med annat.. tråkigt! :P
Men vi är 5 st iallafall. Bättre än nothing ;P
Tog precis ett glas vin här hemma. Har suttit på FarmVille på facebook lite med ;P började med det igår.



Update:
Är snart klar med mitt andra glas vin ;O fast jag dricker inte ur vinglas utan vanligt glas och så tar jag inte så mkt^^
Ska iväg med tunnelbanis om 32 minuter, dvs kl 18:32. En av utgångarna hoppar på i slussen och sedan åker vi till the place!

Det blir säkert kul ändå, även om vi bara verkar bli 5 :P :D haha

Men nu ska jag ta och fixa mig så jag inte behöver stressa till tunnelbanan! (som jag gjorde imorse ;P)
Klockan tickar, inte ens en halvtimme kvar. Hejsålänge folks! :D ha en bra fredag, för det tänker jag ha!



Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: true words!

2009-09-28 @ 12:18:53
URL: http://kimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0