Arvikafestivalen!! <3 4 dagar kvar!

Hejhej!

Det är bara 4, 4, dagar kvar till Arvikafestivalen! WooooooohooO! :D:D

Jag har bussbiljett, festivalbussen går på tisdag den 13e kl 09.20 och vi kommer fram, snark, 6h 40minuter senare.
Ska fixa tält innan, men sovsäck, kläder och sånt som ska packas osv har jag.
Förutom...

...en festivalbiljett! haha

True story!
Jag har ingen festivalbiljett än :P
Men resa fram och tillbaka, javisst!

Jag sitter och håller koll på tradera och blocket. Dock är det ju dumma människor som lägger så höga bud långt innan auktionen slutar, snark!
Förstår inte varför folk inte fattar att det är den sista minuten som gäller, inte 5 dagar innan.

Jaja :P

Har skrivit en packlista iallafall :) Fast det gjorde jag för iallafall en vecka sedan. wiie!
Ska ta och tvätta lite imorrn eller i övermorrn det som behövs tvättas som jag skall ha med :)

To Do:
Packa
Köpa tält
Köpa festivalbiljett
Duscha

:D


Vi hörs sen, tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0