Helg igen!

Tjenahopp!

Så var det helg igen. Minsann.
Ikväll går det lite bra filmer på teve, eller iallafall en :)
Klockan 20:00 går Back to Cold Mountain på 4+ SJUKT BRA film! :) Se den om ni kan! <3
Sedan går The Village klockan 21:00 på 5an. Längsedan jag såg den, bara sett den en gång också. Men jag tyckte dock att den inte alls var så bra och läskig som det sas. Typ 3% av hela filmen var läskig, och det ska ändå vara en thriller.
Det är ju ljust (dag) nästan hela tiden, samt att dom avslöjar i filmen rätt tidigt "det läskiga" med det hela, dumt :P
Så det finns inte riktigt någon spänning i den då man redan vet vad det är.

Börjar nog kolla på Cold Mountain iallafall och sedan kanske jag klickar över till The Village. Cold Mountain måste nog vara en av de få filmerna som man verkligen kan se om och om igen utan att tröttna på den. sååå bra! :) <3



Det har inte gått sådär superbra med arbetandet alltså... mhm. Det är lite dumt. Men jag har fortfarande ingen arbetsmotivation. Ibland kommer den i korta stunder, men försvinner rätt fort. Det är lite irriterande. Men så fort jag börjar att sätta mig in i arbetet så kommer det säkert flyta på. Måste bara få igång starten :P

På måndag (om två dagar! :D) börjar jag skolan! Woho! Ska bli jättekul :)
Imorgon ska jag iväg till farsta centrum tänkte jag och köpa block och matlådor vore bra. Time to be a student igen! :P
Inte längesedan man var det dock ;) Men det är kul, studera is the shit!

Nu ska jag göra nåt... som jag inte riktigt vet vad det är :P ska försöka arbeta om en liten stund. Undrar vad man ska äta till middag^^ hmm...
Jaja, vi hörs sen! :) byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0