Seriestart!

Hejsan! :)

Såg på tv.nu för en och en halv timme sedan att serien True Blood har kommit till Sverige nu, och att den börjar sändas ikväll!


Klockan 22:00 går den på ettan. Det ska jag kolla på! :) Har hört att den är bra, verkar vara en liten småhysteri om den där serien^^ Tycker det känns lite Twilight? ;P Inte sett Twhilight än dock, måste ta och göra det.

Ibland, inte alltför ofta, sänder 1an och 2an bra serier. En serie som jag fastnade lite för är The Carnivale. Dock har jag sett kanske 3 avsnitt, då de sänds med typ 3 veckor mellanrum känns det som :P vet inte vilka dagar de sänds. Det upptäcks random på tv.nu^^
Det gick en annan serie också för kanske 3-4 veckor sedan som jag inte minns vad den hette... men det var tre personer, ungdomar, den ena var varulv, den andra var spöke och den tredje var vampyr :P Någon som vet vad denna serien heter? Den verkade lite intressant^^ lite halvkomisk serie fick jag en känsla av.

Har satt på ugnen, ska ta och laga lite mat som jag kan mumsa på till True Blood :) Hoppas jag hinner färdigt med den bara. 18 minuter kvar! Kan bli tight^^
Jag ska laga lövbiff och potatisklyftor och ha en god sås till :) Yum! <3

Vi hörs sen igen, nu ska jag fixa snart mer med fooden :)!
Bye bye! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0