Skönt att skolan börjar snart

Hejsan!

Ska bli väldigt skönt att skolan börjar snart. Håller ju på och tråkas ihjäl här hemma :P
Sitter hemma och bara gör nada, så trist! Väldigt uttråkande.
Typ alla jobbar ju också, så det gör ju inte saken bättre^^

Det är svårt att få tag i boende =/ Någon som har eller vet om någonting, tell me! Etta eller rum, så billigt och stort som möjligt :P heh. Gör inget ifall det ligger i solna heller^^

Har såå tråkigt, så man nästan blir deppig uääh.

Ska ner till affärn innan det stänger kl 22 med.
Blir så less när all min mat möglar hela tiden =( brödet blir dåligt jättefort hela tiden. Har ingen brödrost så lägga det i frysen blir väldigt omständigt. Ta ut mackor varje morgon och låta de tinas i nån timme innan man kan äta^^
Jag ska köpa yoghurt iallafall. Har hittat en suupergod! Vanilj, äpple och kanel :) yum! Dock rätt dyrt, ca 20:- för en, och den räcker typ 3-4 dar kanske.
Ska ta och köpa tandkräm med, och tvål. Det glömmer jag alltid^^
Mjölk vore så gott också, har köpt det flera gånger men den hinner alltid bli dålig, så man får slänga typ hela paketet =/ inte så kul.

Mina avocados har inte mjuknat ännu heller, så jag kan inte äta dom^^ bara att vänta.
Kiwisarna jag köpte är iallafall bra nu :) tog en förut idag. Gott! <3

Kiosken slash posten har öppet till 23^^ det är bra.
Om man kommer strax innan stängning (vet inte exakt när de börjar med det) så låser de dörren, så får man visa på nåt vis att man vill in, så kommer de och låser upp^^ Lite sött är det ändå. Kan tänka mig att det känns rätt säkert att vara därinne då iallafall, man vet väl aldrig ifall någon tänker råna butiken eller inte.

Tänka sig, klockan är redan 20:34.
Ska ner och posta ett paket på posten med. Innan 23 då^^ eller 22 blir det ju eftersom jag ska iväg ner till affären också.

Min matte painting går säkert med sakta framåt! Kan lägga upp en bild senare på hur det ser ut för tillfället. Dock en del kvar att göra på den. Den är mer som en grov skiss nu. Har inte hunnit tröttna på den ännu, det är ett gott tecken! :)
Annars brukar jag tappa suget efter typ några minuter då det inte blir som jag vill :P haha

Nu ska jag ta och skriva en liten handla-mat-lista kanske. Eller göra klart paketet innan jag ska posta det och sedan traska ner till centrum.

Ha det så bra medans!
Byyye!^^

Kram Jacqueline

Kommentarer
Postat av: Joanna Gabrielsson

Sv: Jag hoppas på att få en lika bra klass som du då :)

2009-08-13 @ 20:53:38
URL: http://joannagabrielssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0