Söndag

Tja!

Söndag idag då. Klockan går ju huur fort som helst! ;O
Man hinner ju knappt med. För ofta blandar man ihop dagarna också^^ Ska bli skönt att börja skolan snart så man får lite rutin :P

Upprop om 2 dagar! :) Ska bli intressant. Är så nyfiken på att se hur alla ser ut! :D haha
Wiie^^ skolaskola
Har funderat lite på vad jag hade gjort om jag inte kommit in på skolan. Sökt jobb, och hur svårt är inte det att få i dessa lågkonjunkturtider. Nej jag är väldigt lycklig att jag ska plugga :) det kommer bli skitskoj! Hoppas min klass är super!
Partypeople I hope :P

Har kommit igång med min hemsida, dock ska mer bilder läggas in när jag har ;)
Jag gör hårslingor (av äkta hår självklart) i olika fäger och mönster, och tar gärna emot beställningar. Det är bara att kika in på sidan! :)
Där hittar ni också under beställa hur man beställer :)
http://racoonhair.webs.com/

Ha en fin dag!

/Jacqueline

Kommentarer
Postat av: Thaikalle

Länge sedan jag besökte din blogg hoppas allt är bra

2009-08-09 @ 19:44:35
URL: http://thaikalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0