Städdag nr 1

Tjenare!

Tänkte ta tag i städningen idag och bara få allt röjt och fixat. Har gått lite bra iallafall :P dock en maassa disk som måste diskas. >.<
Ska röja upp alla kläder och ställa undan sånt som jag inte behöver ha framme. O så ska jag ta och möblera om också.
Kommer bli superskönt när man kan komma fram ordentligt igen haha.

Ska sätta ihop soffbordet och soffan om jag har verktygen till det... vilket jag inte är säker på... måste kolla efter det. Annars får jag åka in till stan imorgon och låna några och sedan fixa till det^^

Kommer inte bo kvar här så länge till dock, men lite fint kan det ju vara ändå tills dess :)
Håller på och letar nytt boende från och med 1 september, så om ni vet något vettigt och billigt så säg till mig! :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Projekt Runway^^ byebye!

Kram Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0