Städdag nr 2

Halloj!

Vart ju ingen mer städning igår^^ suck.
Har diskat lite idag iallafall. Ska ta och diska upp all disk innan dagen tar slut och sedan ska jag röja upp med så det ser vettigare ut. Slänga sopor och försöka hitta saker att sälja med.

Har ett par braller på tradera ute nu som slutar imorgon vid 22-tiden! Skitsnygga baggyjeans :)! Buda gärna på dom!
Även ett par knappt använda Dieseljeans uppe med.
http://www.tradera.com/MyTradera/Seller.aspx?filter=0

Gott det är med frukt :) åt precis en banan.
Var nere på affärn igårkväll vid 22 och köpte lite frukt. Bananer och kiwis. Och så lite avocado :) mums!
Dock är avocadosarna fortfarande hårda så jag får vänta några dagar innan jag kan äta dom.
Så mycket bättre att ta en frukt eller avocado till mellanmål när man är hungrig istället för att inte äta någonting alls.
Ska försöka hålla detta nu (Y). Har också börjat äta frukost :P woho! Müsli och yoghurt och ibland några mackor. Müsli och yoghurt är asbra som frukost, då jag kan tycka att det kan vara jobbigt att tugga i sig mackor på morgonen när man fortfarande inte hunnit vakna till än riktigt.

Nu är det helg igen!
Tiden går fort som bara den! Ska ta och städa i helgen :) BIG TIME!
Blir säkert lite ost o vin ikväll som belöning :P haha.

Massa filmer som går på teve idag med.
20:00 går Mumien - återkomsten på 3an :D haha. Lite förvånad vart jag ändå att den hade fått 3+ i betyg :P

Nu ska jag och kanske hämta nåt mer att äta... bananen mättade inte tillräckligt :P Eller så tar jag en snus^^
Hörs senare, Byebye!

Kram Jacqueline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0